aku menangis :'(


Ya allah ,aku jenguk jenguk blog bestfriend aku .tengok punya tengok then sudd ada satu post ni.terkejut sangat.ingat dia kutuk ke apa enn *pegang pisau* heheh tapi aku baca entry tuuu sampai habis .Habis je baca terus air mata aku mengalir .maybe sebab terharu sebab sedih and sebab rindu

percaya cakap aku , takda sapa dapat putuskan hubungan kita&aku selalu doa kita jadi sahabat sampai akhir nafas aku.

terharu sebab dia sangat memahami akuu sangat sangat memahami.Its act bukan 'dia' tapi 'mereka'.Diorang amat memahami aku sebab aku rasa aku ni susah sikit kalau berkawan dengan orang ,mesti takkekal lama.tapi dengan diorang since form3 kot.thanks sangat sebab tahan dengan perangai akuu *nangis**nangis*

sedih sebab entry yang dia post tuu time aku tengah ada masalah ,ada 'benda' yang aku cakap sampai buat kau terasa.aku mintak maaf sangat sangat .even benda tuu dah lama , time aku duduk asrama kann .tapi aku nak mintak maaf sangat sangat dekat korang kalau laaa ada apa apa yang aku cakap apa yang aku buat menyinggung perasaan korang.
 
rindu even haritu kita baru je keluar tapi rasa rindu dekat korang takkan pernah sikit.selalu banyak.macam mana laa kalau masing masing dah kawin nanti enn mesti suami korang jealous hahahah .

aku rindu time form3 ,time tu laaa paling banyak kenangan.rehat sama sama ,kena denda sama sama.main lari lari time cikgu nak check homework then main copy je homework asalkan siap.even takbanyak kenangan kita dekat sekolah tapi bagi aku kenangan yang ada sangat dah amat amat berharga

aku harap sangat korang datang tengok aku untuk kali terakhir bila aku dah takda nanti

harap apa yang aku mintak kat atas tuu korang dapat tunaikan heheh. aku sayang korang even bila face to face aku takpernah cakap macamni tapi i really mean it .takda sapa boleh ganti korang . i love you guys :*