Give up :[


even life sekarang dah makin tenang sebab dah ambik result apa semua , tapi payah jugak sebab nak pilih hala tuju untuk masa depan . Even dah check course apa yang sesuai and layak dengan result tapi tahlaaa takyakin laaa sebab banyak sangat dengar orang kata . Tempat tuu susah masuk laa , kena budak pandai laa apa laa -.-memula memang semangat aaa sebab pagipagi dah jumpa buah hati kite enn *k rindu* kiteorang pegi bank sesama , beli pin number for maktab . pegi makan kfc apa semua pastu dia hantar balik . Balik je terus tweet mokk kite bincang pasal apply U apa semua . Then kawan ibu datang cakap maktab susah nak masuk laa , apa laaa . aku tauu ibu kecewa dengan aku sebab result aku jaaaaaauuuuh sangat takmacam along *see i'm a looser aite* . then start tuu aa terus tweet mok cakap dah give up . pastu kena ceramah dengan mok kite hihi . thanks mok sayang jugak kau kat aku enn , well aku akan cuba kuat and usaha macam yang kau cakap . harap harap aaaa kita dapat sama U mesti kau boleh jadi pakar motivasi aku . hope korang doakan aku buat keputusan yang terbaik dalam hidup aku , and harap aku dapat banggakan ibu abah macam yang along buat , amin :)

*ni le mok kite@pakar motivasi kite*