Miss you :(

Rindu bestfriend sangat sangat . Tetiba teringat haritu time birthday aku korang datang . First time kita 4 orang semua cukup . Tapi iqbal laa pulak takda . Hmmm rindu nak lepak macam dulu rindu nak jumpa harihari macam dulu . Rinduuu :( Rindu nak belajar sesama *belajar la sangat en* Aku hargai sangat friendship kita . Even lepas form4 aku pindah , aku dekat tempat lain korang dekat tempat lain tapi aku takpernah lupa korang . Apa benda yang korang bagi semua aku simpan . Purse , botol , pashmina , bunga , fererro rocher punya bekas pun aku still simpan :') Even aku dekat tempat lain before this aku ada la jugak try cari kawan konon macam nak jadi bestfriends laa en , tapi takboleh takda sapa boleh ganti korang . Tolonglaaa jangan tinggal aku sebab sekarang ni aku ada tuhan , family and korang je untuk aku jadi lagi kuat . I can't wait for this 24th march nak jumpa korang yeaaaaaay . I love you guys