Macam mana kalau.............

Hi readers *buat peace* Assalamualaikum .Kita dah berubah en, dah ceria dah happy sebab bangun pagi tadi tgk ada orang tuu reply text kita .Rindu gilaa nak cakap dengan dia :( Tapi takpalaaaa ,lupakan lupakan .Takmo sedih sedih lagi *buat buat senyum*

K k nak cerita pasal yang tajuk post tuu .Macam mana kalau.......Hmm taktau kenapa tiba tiba terfikir macam mana laa kalau tiba tiba aku mati esok? See tah apa merepek tah aku fikir en.Tapi rasanya taksalah fikir pasal benda tuu sebab kita sendiri taktau bila kannn :( secara jujur dan secara am nya aku belum ready lagi untuk mati. Serious aku still banyak lagi dosa yang aku tanggung .Bila fikir pasal mati rasa takut sangat ,I'm not ready yet nak tinggal orang yang aku sayang dekat dunia ni .Tapi tu semua kerja tuhan kan.Kita takboleh nak tolak kalau tu semua dah tertulis untuk kita *lap air mata*

*cough*cough*k k takmo sesedih dahh kita kuattt ! Lagi satu ni nak cerita aku en ada en kawan baruuu .Yeayyy *lambai lambai dekat kawan baru* act lama dah kenal since sekolah rendah tapi macam takrapat sangat sebab yeahh diorang mana laaa nak kawan dengan kite ennn *so sad* hahahaha k first yang dayang tu aaa en yang banyak support kita time kita sedih tuu *terharu k* then ada sorang lagi nama dia naz. dia ni kawan dayang ,dia jealous kita tulis pasal dayang haritu hahaha so kali ni cite sikit la pasal dia en.k memang teringin aaa nak jumpa diorang tapi taktau aaa sempat ke tak en :( *merepek k.....* 


*just harap kalau laa aku mati nanti orang yang aku sayang datang untuk tgk aku buat kali terakhir :')*

k takmo cite pepanjang dah nanti semua kesat air mata en en en hikhik,Bye assalamualaikum goodnight readers :*